Thursday, April 18, 2019

Review: BIODERMA Atoderm Stick Lêvres

hi!

ni frst time aku buat review.
sebab aku in LOVE sangat dengan product ni!

BIODERMA Atoderm Stick Lêvres

well, bibir aku memang jenis kering. lagi-lagi kalau lepas pakai liquid lipstick. lagi pun bibir kita ni tak ada kelenjar minyak macam kat bahagian kulit yang lain. 

macam-macam brand lip balm aku dah cuba. but this is the best lip balm i have ever used! extremely moisturize, tak ada bau pelik-pelik dan tak ada rasa pelik-pelik.

harga dalam lingkungan RM22-28. aku beli kat drugstore je. walaupun harga dia mahal kalau nak dibandingkan dengan yang lain, i olls akan continue pakai lip balm ni!

selain pakai lip balm, untuk mengelakkan bibir kering, rajin-rajin minum air & elakkan persekitaran atau cuaca sejuk okey~


#honestreview